اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حاشیه سوپرجام| اعتراض های مداوم خطیبی به داور/ خروج عجیب آل‌کثیر از زمین

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نیمه دیدار دوم مقابل پرسپولیس بارها به داور اعتراض کرد.

حاشیه سوپرجام| اعتراض های مداوم خطیبی به داور/ خروج عجیب آل‌کثیر از زمین

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،  پس از به ثمر رساندن گل اول پرسپولیس در شرایطی که بازیکنان این تیم مشغول خوشحالی بودند داور مسابقه در سوت خود دمید و بازی را آغاز کرد.

*‌ در دقیقه 70 و در زمان تعویض تیم پرسپولیس علی صفایی به عیسی آل‌کثیر اجازه نداد برای عوض کردن جای خود با شهریار مغانلو به کنار زمین بیاید و به همین دلیل مهاجم پرسپولیس مجبور شد از منطقه دیگری زمین مسابقه را ترک کند.

*‌ در دقیقه 75 رسول خطیبی پس از خطای بازیکن پرسپولیس روی میثم تیموری به شدت به داور اعتراض کرد که این امر سبب تذکر دادن داور چهارم به سرمربی تراکتور شد.

* در دقیقه 77 مهدی تیکدری پس از برخورد با سعید آقایی با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد در این صحنه میلاد فخرالدینی به شدت به علی صفایی اعتراض کرد و خطیبی هم با تعجب داور چهارم را نگاه می‌کرد.

*‌ در دقیقه 80 خطای مغانلو روی بازیکن تراکتور سبب اعتراض مجدد خطیبی به تیم داوری شد و پس از آن هم صفایی مهاجم تازه‌وارد سرخ‌پوشان را با کارت زرد جریمه کرد.

* در دقیقه 83 داور حرکت هادی محمدی و ابوالفضل رزاق‌پور روی احسان پهلوان را خطا گرفت؛ این حرکت با  اعتراض شدید مدافع میانی تراکتور به داور همراه شد و محمدی توپ را محکم روی زمین کوبید اما داور به این بازیکن کارتی نشان نداد. در این صحنه رسول خطیبی هم با صدای بلند سمت حسن ظهیری رفت و باز هم اعتراض کرد.

*‌ در دقایق پایانی این مسابقه عوامل سازمان لیگ مشغول آماده‌سازی استیج قهرمانی بودند تا پس از پایان مسابقه مراسم اهدای جام به تیم قهرمان برگزار شود.

* در لحظاتی پایانی مسابقه یکی از عوامل حراست وزارت ورزش به جایگاه خبرنگاران آمد و ضمن بستن در این جایگاه به خبرنگاران اعلام کرد تا زمان اتمام مسابقه حق خروج از این جایگاه را ندارند.

* در دقیقه 90 +1 پس از برخورد اکبر ایمانی با مهدی عبدی هافبک تراکتور و مهاجم پرسپولیس دچار درگیری جزیی شدند.

* سیامک نعمتی که به عنوان یار تعویضی وارد بازی شد دو بار به دلیل مصدومیت بازی را متوقف کرد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول